در آرمانی ترین وضع، باشگاههای ورزشی باید توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی بزرگ احداث شوند؛ مربی خوب بالای سر این باشگاهها قرار داده شود، عضوگیری شود تا جوانان به صورت رایگان در این باشگاهها ورزش کنند و برای باشگاهی که به نام آن واحد تولیدی است مقام بیاورند. برند سازی اینگونه شکل می گیرد؛ با ایجاد باشگاه و استخدام مربی و ارائه خدمات رایگان و طولانی مدت به جوانان و حضور مداوم این جوانان در میادین ورزشی مختلف با پیراهن آن باشگاه و آن واحد تولیدی.
در وضعیت آرمانی مساله بدین صورت پیش می رود که یک واحد تولیدی یک باشگاه را به نام خود و با سندی که شش دانگ آن به نام خود است احداث می کند، حقوق مربی که بالای سر آن باشگاه است را پرداخت می کند تا آن مربی به جوانان آموزش دهد و باشگاه را بگرداند؛ جوانان با ثبت نام در این باشگاه هر روز و هر روز و تقریبا به صورت رایگان در این باشگاه ورزش می کنند و توسط مربی آموزش می بینند. بدیهی است که این جوانان پس از یک سال بهترین مقام ها را در سطح کشور از آن خود و باشگاه خود خواهند کرد. باشگاه تنیس روی میز ، تنیس روی زمین ، بدمینتون ، استخر و شنا ، بیلیارد ، کشتی ، تکنواندو، کاراته و
در تمام مناطق ایران سردخانه احداث شود
باشگاه ,، ,جوانان ,مربی ,تولیدی ,رایگان ,در این ,به نام ,واحد تولیدی ,آن واحد ,باشگاه و
درباره این سایت